Make up a little bit





Nu har dom odlat fram ögon
Å SER NÄSTAN UT SOM KANINER




A1', hane

De trista är ju att alla verkar vara hanar
VILKA SVIN
jag som ville ha en brud



A2, hane

Sööta är dom ju iallafall


A3, hane

Vet inte om man kan bli sötare än sådär?


Spännande blogg...men de är ju snart sommar
Och sommar förknippar man med gräs
OCH GRÄS FÖRKNIPPAR MAN MED KANINER



Men om nån vill ha en belgisk hare hane äre bara å höra av sig
([email protected])





Iofs förknippar jag ju allt med kaniner

Kan Dee Drawings

Att vara för smal är inte fint alls.Visst vissa tycker jag kan passa riktigt bra i att vara jättesmala. Men jag vill ha lår och rumpa såjg har nått att skaka närjag är på dansgolvet haha! Närå men lite mer kött skulle inte sitta fel liksom. Tänkte fan ta en före och efter bild på min kropp bara för att se skillnaden sen om en månad. Om överviktiga kan ta bilder påsigsjälva när dom gått ner 70 kilo kan väl jag få ta en föreochefter bild på när jag gått upp 5 kilo typ, ellerhur?



Hoppas du får en fortsatt skön helg!

Kram

2009-05-02 / 20:54:50
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida