Och Hjärter Dam går runt och kämpar

11.30 bankade det på dörren.

Jag slängde mig snabbt mot fönstret
och fick syn på en blå montainbike som stod mot staketet.

Lutade mig lite närmare fönstret,
och såg en röd jacka på bron.


Röd jacka och blå montainbike.

Han är här nu, eller hur?
Borde jag skriva upp signalementet på en lapp innan jag öppnar dörren?


SÅ HAR POLISEN NÅTT MER ATT GÅ PÅ
Sen när dom eventuellt hittar min kropp i 1000 delar i nått dike.




När jag till slut lyckas ta mig till hallen och öppnat dörren står Rikard där
MIN 13 ÅRIGE GRANNE SOM VILLE LÅNA EN CYKELPUMP


äsch då.

(han är nog inte ens 13, han kanske är 12...eller 10?)

Lina

Aaaahahahhahahhah xD.... Vi som läser din blogg kan ju varna om du inte skriver på ett tag iaf ;).

2009-04-17 / 12:00:16
URL: http://linas.blogg.se/
Jonneli

haha, så klockrent!

2009-04-18 / 13:52:41

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida