Systemet, Apoteket Och Jag



Yttertalve? Ferrum?
Yttertalve? Ferrum?
Yttertalve? Ferrum?
Yttertalve? Ferrum?



Idag ska jag gå på systembolaget.

System är
FÖRUTOM APOTEKET
min favorit affär här i Kiruna.

Hade jag vunnit 1 miljon hade jag helt klart gått på stan och shoppat lös på dessa affärer.



Känner samma förtjusning när jag hör klirret inne på systemet
SOM NÄR JAG GÅR MELLAN APOTEKETS HYLLOR

underbart


Egentligen gillar jag inte hela den här hällagiftisigochalltdedärgrejen
EGENTLIGEN GILLAR JAG INTE ALKOHOL

Inte fulla ungdomar
OCH INTE GUBBAR MED ÖL I GARDEROBEN


Men nu är jag snart 21
SÅ DÅ FÅR MAN TA EN CIDER DÅ OCH DÅ



När man har ett sånt här töntigt kaninintresse som jag har
KÄNNER JAG LIKSOM ATT JAG MÅSTE BALANSERA UPP DE HELA MED LITERVIS ALKOHOL DÅ OCH DÅ
För att inte verka allt för trist.


2004 var det naturligtvis DÖCOOLT att supa till när man var 15.
I ÅR ÄR DET INTE DET

Sa r

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

2009-04-03 / 14:22:15
S a r a

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!



Bra att jag postade en kommentar när jag inte ens skrivit min URL :P

2009-04-03 / 14:22:51
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida