Saker jag stör mig på vecka 15:




  • Folk som tror att dom vet en massa saker
          FAST DOM EGENTLIGEN INTE ALLS GÖR DET

Är ju oerhört störande.
Har man inte nåt med det att göra själv
SKA MAN VÄL GE BLANKA FAN I DET!



  • Bloggar med musik som automatiskt spelas upp
VARFÖR VARFÖR VARFÖR

Det är ju bara irriterande.
Oftast är det ju skitmusik det rör sig om också.




  • Folk som skriver i sina bloggar att dom inte har hunnit uppdatera den
ÅH VEM TUSAN BRYR SIG LIKSOM?
Det är väl ingen jävel som orkar läsa ett helt blogginlägg ändå!

Får rysningar av sånt.
Liksom-idag-har-jag-inte-hunni-uppdatera-omg-shit-liksom-sorry-alla-mina-50-11-läsare

Har ni inget liv eller vad är det frågan om?




  • Bloggar över huvud taget

Det är därför jag har en.

FÖR ATT PÅ NÅT SÄTT LÅSAS VARA LITE MER STÖRANDE ÄN VAD JAG I SJÄLVA VERKET ÄR



  • Feminism

Är nog bland det värsta jag vet.

Det ÄR skillnad mellan män och kvinnor.
Män ÄR starkare



Det har alltid varit så
OCH KOMMER ALLTID VARA SÅ


Fascinerande att det finns människor som ens orkar ödsla tid
PÅ EN SÅN UPPENBAR GREJ



idioti







Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida