Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat



 SOM JAG VARIT MED FÖRUT NÅNSTANS




Jag antar det finns nån du skulle ringa
OM JAG INTE FANNS


 Jag kanske skulle leta upp nån yngre som en fjäder i hatten
DET SKULLE BLI FÖR TOMT OM INGEN FANNS DÄR SOM VÄRMDE I NATTEN
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd,
ingen känner mig så väl som du
 Jag skulle fastna i min ensamhet igen
OM DU LÄMNAR MIG NU

//L.W










Det bästa med att vara olycklig är att man har så fruktansvärt kul hela tiden.

Förutom dom stunderna man gråter kontinueligt i 6 timmar
OCH HELST AV ALLT BARA VILL LÄGGA SIG NER I FOSTERSTÄLLNING OCH SJÄLVDÖ


Men annars, annars har man kul.
Vansinnigt kul.


Normalt kan jag nöja mig med att typ stirra i väggen i 12 timmar i sträck.
Men gör man det när man är ledsen
BLIR MAN JU TOKIG

Och då slutar det med att man ligger där i fosterstälning och tycker dööööö synd om sig själv
ALTERNATIVT ATT MAN KASTAR SAKER OMKRING SIG SÅ HELA HUSET GÅR SÖNDER


För alla ting i hela världen borde minsann få känna sig lika trasig och sönderslagen som en själv

tycker man.


Ett slags desperat försök att skapa någon sorts rättvisa på nedre östermalm.....





Helst av allt skulle jag vilja blanda 1-3 drinkar åt mig själv nu
FÖR ATT LIKSOM LÄTTA UPP STÄMMNINGEN LITE



Men jaa....det är torsdag idag va?




Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida