Du brände alla skepp

 TILLS INGEN ORKADE VARA DIN VÄN

 


 

Idag,,,,eller igår,,,eller inatt....har vi kollat film och kollat tv och varit på OK och druckit te
Och allt sånt som man bör passa på att göra när Ann Maret är i Kiruna


Alltid lika kul när folk kommer till stan.
JAG SOM INTE UMGÅS MED NÅN SOM BOR HÄR LIKSOM


Det är smått deprimerande att alla mina vänner flyttat en miljon mil bort faktiskt
OCH NÄR JAG SÄGER ALLA MINA LÅTER DET NÄSTAN SOM OM DET ÄR MÅNGA


Egentligen äre bara sisådär 2-3 stycken som jag blir glad av att ha i stan
OCH EFTERSOM ANNMARET ÄR EN AV DOM
kan ni ju fundera över vilka restrerande två personer är 


Nåja..försöker lyssna på en ljudbok...
FÖRSÖKER MIG OFTA PÅ SÅNT,,,,man kan juh göra andra saker sammtidigt då
...MÅLA EXEMPELVIS

Fast det kan jag bara göra på natten, och då försöker jag oftast sova,
och då måste ja ju ha datorn där uppe....åh då skulle karln bli störd...
eller så skulle kaninen bita av sladden....

MEN JAG SOVER ENSAM INATT


Så egentligen skulle det fungera....
Alternativt skulle man å andra sidan garanterat kunna måla här nere också...


Men istället för ljudboken lyssnar jag på nån live-cd med lasse.
eftersom jag inte kan,
 VARKEN SKRIVA ELLER TÄNKA
när jag koncentrerar mig

Och just nu tänker jag för mycket för att pyssla med såntdär,,
DÄRAV SKRIVANDET


För då tänker man på annat...


Fast ska väl sova nu...

Förresten kan man ha ljudböcker i mp3spelaren.



GONATT
//Lisa Sofia o. Jag.


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida