I need some fine wine


and you
YOU NEED TO BE NICER









Jag har varit barnvakt idag.
Bakis och barnvakt.

Som om inte huvudvärken och illamåendet skulle vara nog.


Ioförsig avtog illamåendet någongång vid 4-tiden när jag var på toa och spydde.
Så då var det nästan rätt OK.

Innan var det lite värre. Jag mådde så illa så jag grät.
Och när man  tror det inte kan bli värre börjar Knatte skrika också.
+ att det började lukta bajs.


INTE EN CHANS I LIVET ATT JAG BYTER NÅN SÅN BLÖJA HÄR INTE

Så jag ringde till Rune som fick komma och ta itu med problemet.




För precis som vanligt när Mangi är i stan har vi vinkväll
ÄR MAN 20 BAST FÅR MAN HA VINKVÄLL

Dock är vinkväll inget jag kan rekomendera,
varken till folk över eller under 20.

Som alltid envisas jag med att springa hem från krogen utan ytterkläder.
KLOKT VAL I MINUSGRADER OM NATTEN


Och en suddig bild för att symbolisera mina minnen från lördan,,,


Blod överallt och tårarna bara sprutade.
DET DÄR MED ATT SPRINGA HEM I LINNE KANSKE INTE VAR SÅ SMART ÄNDÅ


Som tur var fick jag hjälp hem av nån brud och hennes pojkvän.
DOM MÅSTE TYCKT ATT JAG VAR BÅDE COOL OCH MOGEN DÄR JAG VINGLADE FRAM


Klockan tio i morse när jag vaknade var jag fortfarande skitfull.
Hurra för Tequila, Mamma Mu, Jäger, Vin och alla mina andra vänner.



Det känns skönt att veta att man har ett sunt förhållande till alkohol.
OCH  ATT MAN INTE ÄR ETT DUG PINSAM



LEV VÄL
//F14 och jag.


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida