Fast hon innerst inne inte brinner nåt mer




Som om nån borrat in ett rostigt gammalt svärt i bröstkorgen,
huggt en kniv i ryggen
ELLER HELT ENKELT BARA TAGIT ETT HÅRT STRYPTAG OM ENS HALS

Så man inte kan andas,
och knappt få nån luft.


Dedär med att få sitt hjärta krossat är ju verkligen inte bara något man säger.
DET GÖR JU ÄRLIGT TALAT FYSISKT ONT I HJÄRTAT
och hela kroppen



Skulle vilja slå ihjäl honom med en hammare eller nåt.
ELLER I ALLA FALL MISSHANDLA HONOM LITE LÄTT


Varför är det bara jag som ska ha ont för?
VARFÖR ÄR DET BARA JAG SOM SKA LIDA?


Vet dock inte hur långt straffet är på sånt?
Misshandel, mord och dråp

Måste kollas opp...
MÅSTE KOLLAS OPP...




  Det är söndag natt
 Och jag vill inte gå och lägga mig
bara för att tillslut vakna upp ännu en gång
i denna tomma jäkla äckliga värld
    JAG VILL INTE   

Det är söndag natt
och jag skulle gärna börja blanda drinkar igen



MEN SOM SAGT ÄR DET SÖNDAG


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida