Dränka dig i minnen



ELLER LITERVIS MED VIN





Och jag, JAG VÄLJER VIN
Eller cider och vodka rättare sagt.

Ihelg inbillar jag mig att jag KAN hantera sprit.


Men att blanda klumpar i magen med alkohol är ingen smart idé.

Slutade med att jag övervägde att hänga mig själv på väg hem från krogen
JUST DÅ KÄNDES DET SOM EN VÄLDIGT LOCKANDE IDÉ



Första och enda gången jag spekulerat i nåt sånt.
Nu såhär i efterhand tycker jag naturligtvis att det är lite pinsamt
att man ens kommer på tanken att hänga sig.
MIG LIKSOM, VEM TUSAN VILL GÖRA SIG AV MED MIG?!


Idag vill jag helst av allt bara hänga individen som får mig att vilja hänga mig själv.
JAG SKULLE VILJA MALA NER HONOM I TYP EN KÖTTKVART ELLER NÅT I DEN STILEN =)



Nååååja, fram tills 03.00 vare iaf kul !
JÄVLIGT KUL!





Roligaste igår:

    ”Vad spelar det för roll om han är 18,
DOM KAN VA 15 OCH DET ÄR ÄNDÅ LAGLIGT




Jaaa, fattar man sammanhanget så äre svinkul
SPECIELLT EFTERSOM DET KOM FRÅN KLEMO OCKSÅ
haha



Ne, nu är jag less.
Vill inte ens veta hur många liter alkohol jag dragit i mig sen förra helgen.
JAG SOM INTE ENS TYCKER OM SÅNT





Men vansinnigt trevligt har jag iaf haft
FAST DET ÄR VÄL DAGS ATT ÅTERVÄNDA TILL VERKLIGHETEN NU
antar jag

.........

...........................

............






Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida