Wind me up and watch me go



13 december och Lucia
OCH DET FIRAR JAG NATURLIGTVIS MED GLÖGGKVÄLL


Egentligen borde man ju typ dra på sig ett lucia linne i dag och gå på krogen
FAST EFTERSOM JAG INTE TROR JAG HAR NÅTT
Skippar vi den ideén

Och drar på oss nått slags hemmabygge istället
FÖR VEM TUSAN  IDS KÖPA NYA KLÄDER NÄR MAN KAN SY OM GAMLA ?

Både miljövänligt, billigt och spännande

ÄR JAG INTE KREATIV SÅ SÄG !!




(att det sen sticker ut trådar här och där är en helt annan sak
SOM VANLIGT INBILLAR MAN JU SIG ATT MAN ÄR SNYGG I ALLT!

Och om jag trots allt inte är det
SUP MIG SNYGG ! )





 Det blir nog kanon.

adam

Haha, diket blir väl lite väl dramatiskt, tycker du inte? :P



Jo jag hade skitkul :D

2008-12-13 / 18:27:51
URL: http://adamedefall.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida