Kaninhoppning är inte normalt








De är ju tur att man själv är så SJUKT JÄVLA NORMAL
och åker ändå till Skellefteå med sina kaniner
DE ÄR JU LIKSOM BARA 50 MIL BORT LIKSOM !!!

En 93p och två st 93,5p
Samt 2 uppflyttningspinnar i hoppningen.




1:a och 3:e plats.
KANSKE SKA SKAFFA NÅTT SLAGS KANIN PRISSKÅP NU?

hahaha, skulle ju vart nått!



Alltid lika kul att se folks miner när man säger

ATT MAN HAR 9 KANINER INPRESSADE I GARAGET

Som man dessutom drar med på diverse tävlingar.



- SKIT NORMALT VA?

Säger jag alltid sen.

MEN INTE FAN SÄGER DOM NÅTT DÅ INTE
"de är väl inge fel på det" ungefär.



MEN NOG FAN ÄRE FEL!
Det är ju inte normalt iaf.



Tror omöjligt att alla jag möter kan anse att det är helt sunt,
OCH INTE ALLS DÖ KONSTIGT


Jag själv tycker ju det är knäppt,
så när folk inte säger nått om det
TYCKER JU JAG DOM ÄR LITE SKUMMA




Ehh-dom-tycker-det-är-normalt-att-jag-åker-50mil-för-att-tävla-med-mina-kaniner
VA FAN ÄR FELET PÅ DOM LIKSOM?



Att jag ens orkar plocka fram hinder i parken
och LÄRA dom små odågorna att hoppa är ju sjukt bara det.





Sa jag att jag är 20 år förresten?
OCH INTE 13!!!

(och tro för guds skull inte att alla som pysslar med kaniner är 13åringar
FÖR DET ÄR DOM DEFENITIVT INTE

För även om jag är ensam här i stan,
så finns de massa kvinnor i min ålder som är lika knäppa)



Hur som helst är kaninhoppning jävligt kul

BARNSLIGT ROLIGT LIKSOM (;


SKHRF
SKAF
KAF's KANINHOPPARE


Brallan

Syftar du på mig, Malin, Ida, Lina och Anna kanske? :P

Jag ska lära Edith hoppa och sen ligger du risigt till!

2008-12-16 / 22:47:40

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida