When it's good, then it's good


IT'S SO GOOD TILL IT GOES BAD




Måste vara rekord.
Tog mig hem från krogen INNAN kl 03:00

Utan att varken få psykbryt och springa hem utan ytterkläderna,
eller att ha någon att gå och lägga sig under

IMPONERANDE !



(nu lät de väl som om jag ofta får psykbryt eller lägger mig under folk.
VILKET JAG DESSVÄRRE INTE GÖR.
Som alla andra hänger jag alltid desperat kvar där tills dom stänger)






Bara för att jag hatar när folk visar vad dom har på sig på sina bloggar
FINNS DE NÅ FJANTIGARE ?

(vem fan bryr sig va nån annan har på sig för fult jäkla skräp?)



Men måste bara demonstrera hur läcker man kan vara i ett 5år gammalt linne
OCH I EN HEMMASYDD KJOL!

(man kan ju åtminstånde inbilla sig att man är läcker iaf?)





Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida