Då slapp hon söka din blick


OCH HOPPAS ATT FINNA NÅT DÄRI 





En av alla dom som jämt och ständigt fastnar i dendär vända-på-dygnet-fällan.

Och det är inte sådär att jag kan kravla mig upp ur sängen vid lunchtiden,
,,,eller ens innan kl 15.00,,

ÅH NEJ! JAG LIGGER MINSANN KVAR I DJUPSÖMN TILLS KL 18.00 !


Det är ungefär som om jag måste vara vaken till 7-8 -tiden,
 för att liksom se till att mor å far tar sig till jobbet i tid

INNAN JAG VÄL KAN SOMNA
( och sen sover tills dom kommer hem och väcker mig med middag....)



Outofcontrol och dom 1000 olika alarmen hjälper inte,..



Sen att jag endast har 4-5 banor kvar av Super Paper Mario,
        gör inte saken bättre ,.

JAG VILL LIKSOM INTE ENS TÄNKA PÅ VAD JAG SKA GÖRA AV MITT LIV SEN






Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida