Slå mig så att nånting händer

Fortfarande inte bitter.
Fortfarande ingen ångest
OCH FORTFARANDE NO IDEA OM VILKEN MUSIK MAN LYSSNAR PÅ DÅ

Im in a happy place och idag skulle man säkert kunnat kasta sten på mig,
OCH JAG HADE VARIT LIKT FÖRBANNAT NÖJD ÄNDÅ

För det är uppenbarligen inte svårt när det är lätt.
Tyvärr!


Jag klarar tystnaden bättre än vem som helst
Den har jag lagt ner timmar på

What goes around verkar tydligen inte alls comes around.
Inte för sådana som mig i varje fall.
(JAG hade kunnat kasta sten på folk jag)

Men en dag kanske jag blir snäll.
En dag kanske karma slår tillbaka på mig.
VEM VET



Charlotta

Vill du inte vara glad? Sök på Concrete Angel av Martina McBride och på youtube och se på den första videon som kommer upp. Det är inte säkert att du blir bitter, men du blir garanterat ledsen o deppig åtminstone

2011-10-30 / 23:57:51
Lisa - tecknar

Tack! :)

2011-10-31 / 22:48:38
URL: http://lisbom.se
Nattvakten

Du är så fin på den här bilden :)

2012-10-11 / 00:27:50

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida