Dina ögon kan krossa min värld

Som stenar mot glas.




Nu inbillar jag mig även att jag har börjat drömma sanndrömmar.
Det är inte några stora grejer, men små!

Exempelvis drömde jag förra veckan att jag gjorde en grej men en person,
och dagen efter skrev personen att den gjorde denna aktivitet på FB.
SLUMP?


Någon dag senare drömde jag att jag hade nötter i näsan,
dagen efter såg jag en serie på tv och då hade huvudpersonen just en nöt i näsan
OCH HUR OFTA HAR FOLK NÖTTER I NÄSAN EGENTLIGEN?


Det är ju inte värsta grejerna, men jag tror helt klart detta går att utveckla!




Och hade jag vetat det där i förväg hade jag helt klart sminkat mig.
ELLER ÅTMINSTONDE BORSTAT HÅRET!



om , , ,

Louise - PaperandPen

Hejsan :) tack så mycket! skumt att ha sånna drömmar. Lite läskigt faktiskt.



Äsch, det är överskattat att borsta håret. Det har jag inte gjort på ett halvår :P



ha det bra!

2009-09-03 / 09:44:22
URL: http://paperandpen.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida