NorrLans Berätta hur du gör - 5 månader

Billy och hennes syskon fyller 5 månader idag.

Vintern har kommit till Kiruna och tre finns än så länge kvar här uppe.

Drar väl ev. ner någon till Gotland när jag åker hem igen efter mitt höstlov nästa helg.

 

Har några intresserade så hoppas någon av mina totalt 7 kaniner kan flytta till nya hem.
Dom som är sugen på att låna/köpa en dvärghare får gärna höra av sig! Osmidigt att ha kaniner här, och alla får ju tyvärr inte plats i mina studentlägenhet nere på ön.  =/

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejhej! Jag heter Matilda och är lite intresserad av att köpa Bianca... det enda problemet är att jag bor mitt i dalarna och har inte någon möjlighet att ta mig upp till kiruna (där jag antar att du bor) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra... :/ Tacksam för svar på mejl^^ // MVH Matilda

2010-12-13 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0