Det kan ta slut i morgon eller hålla på för alltid

Blond, söt och heter Lisa är inte ett vinnande koncept. INTE.
(trots att Lisa Miskovsky kanske fått för sig det ikväll...trots det)

IKVÄLL VAR DET BRUNETTER SOM GÄLLDE MINSANN

Men jag är inte bitter.
Jag tänker mig att "what goes around comes around"...
OCH GUDARNA SKA VETA ATT JAG GÅTT RUNT
(fast nej, inte så!)

Det var bara det att när man är snäll
BETER SIG FOLK SOM SVIN

Och när man är ett svin......DÅ KOMMER FOLK MED BLOMMOR OCH BALLADER
Torkade rosblad och lär dig för gudsskull att belöna i rätt stund. Lär dig att uppskatta det som är bra!

Positiv förstärkning, utsläckningsmetoden,,,....
OCH JAG GÖR BÄST I ATT BARA IGNORERA ETT SÅNT HÄR BETEENDE.
En sån smäll på käften.
Och jag knyter handen i fickan. Hårt.
Och om och om och om igen.
Kanske är jag labil. Kanske dum i huvudet.
Egentligen är du inte kär i mig.
OCH EGENTLIGEN ÄR DET OKEJ MED MIG

Ångest, panik och tragedi....
följt av den där äckligt lugna känslan
AV ATT DET ÄR HELT OKEJ ATT DET INTE KAN BLI VÄRRE ÄN SÅHÄR.
Det kan inte det Lisa.



Och det snällaste jag kunde göra är kanske och gå min väg.
FÖR VI ÄR INTE SÅNNA SOM I SLUTET FÅR VARANN

om , , , ,

jessica

Halloj! Hittade hit till din blogg för bara nån dag sedan och måste säga att den är superfin!

Jag undrar bara hur du gör dina kaninselar.. Tänkte gjöra några sådana till mina marsvin. =)

2012-02-26 / 14:25:05

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida