Gör nånting vackert av allt som går sönder här


Datorn har gått sönder och det borde jag också gå.

Blir förvånad över att jag är så grym på att improvisera ibland. Helt suverän

Kunde inte ens duscha igår utan att ha sönder ett helt nytt duschmunstycke.
Dålig flyt? Karma? Otur? Idioti?


Men
nu har jag städat och gjort fint så inget annat kan gå snett...

Jag har inga roliga program på denna dator (för den är inte min) och igår körde jag bil för första gången på ett år.
Det gick fantastiskt. INGEN DOG OCH INGA MOTORSTOPP!

 
Städat, fixat och förenat mig med tanken att jag ska bo hemma i mitt flickrum i resten av mitt liv!
(och hur stökigt det kommer bli igen om nån dag vet bara jag och alla som känner mig....)

September och jag hade kunnat vara i Umeå nu.
FAST DET ÄR JAG UPPENBARLIGEN INTE 



 Och ser man folk man inte gillar när man övningskör.
Visst får man köra över dom då?

om
,


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida