Kanske kommer en förändring


Har klippt 72 kaninklor och rensat burar igår.
Tänker mig att jag måste skriva upp det någonstans, för annars känns det inte som att det har hänt.
ALLT BÖR DOKUMENTERAS!


Det är torsdag idag, men jag har trott att det varit torsdag i fyra dagar i rad.
Väntar man på helg då eller vaddå?
Drömde att jag stal ljuslyktor och kläder från Röda Korset igår. En sån dröm är inte okej.
Att sno saker från Röda Korset känns väl lite lågt kan jag tycka,...



Känns som att mitt bra humör är på väg att ta slut.
Ve och fasa om det skulle ske.

Och egentligen kanske det är jag som är labil?
(ska bara googla på vad det betyder först innan jag bestämmer mig)



Sen så finns det givetvis saker som varken skrevs upp eller ner.


om

Anonym

Ser otroligt fint ut!

2011-09-24 / 12:55:16
URL: http://karinolofsson.se

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida