Min häst har blivit sjuk


Skickar hästen på slakt och drar täcket över huvudet.

Var i Egypten inatt med Maret, fotade Sfinxen och cyklade längst Nilen.
Väldigt trivsamt....ända tills en mörkhårig tjej kom och snodde min väska med min kamera i.
Vilket såklart resulterade i att jag jagade henne tills jag fick tillbaka den.
JA, JAKT INATT IGEN MED ANDRA ORD!


På riktigt, hur lång tid kan det egentligen ta?

Har det att göra med att jag annars jämt målar 365 saker samtidigt, så jag då aldrig hinner bli less?


Fast det kanske är bättre att drömma att man själv jagar, än att man blir jagad?

om, ,

Lisa - tecknar

Tack :D Detsamma! Så kul att se hur hästen har växt fram nu ett tag!

2011-10-17 / 14:42:57
URL: http://lisbom.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida