Om det inte vore så att närmsta badhus ligger i Gällivaare


Tennarmband i lila renskinn med tenntråd och lila koppartråd.

Sånt man kan roa sig med när man tycker att man har för ont i nacken för att måla,.....
(drömmer mardrömmar om armband nu....tack Maret!)
Varför finns det bara saker att göra som går ut på att man sitter ner?

Förutom att gå på promenad, hoppa med kaniner eller att åka skidor. (fast då krävs ju snö)

Man hade kunnat gå och simma....OM det inte vore så att närmsta badhus ligger i Gällivaare,,,,vilket ligger 12 mil bort,..


Någon med healande händer som vill ge mig massage?
Någon med ett boende till mig där man får ha hund?


(den hemska valpsjukan har slagit till igen....eller mer...hund-att-åka-skidor-med-sjukan...fast då krävs ju snö)



angelica

åh vad fint'!

2011-11-14 / 06:06:48
URL: http://indianchief.blogg.se/
helena björkjörken

Hahahahahaha drömmer mardrömmar om armband hahaha! snart drömmer jag att en sko äter upp mig...



Så nu har jag tagit igen mig på bloggen, haha, nu har jag fått tillbaka mitt liv! inte måla.. på en vecka iallfall!

2011-11-15 / 20:15:24
URL: http://hbkonst.se
Maya

Låt mig rätta dig, Gällivare. Det här är väl inget himla fjäll!

2011-11-16 / 19:01:34

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida