Om jag skulle fått en släng av döden inom kort


Var och spådde mig härom dagen.
Ja, spådde mig!

People like me gör ju tydligen sånt såhär års.
Går och spår sig och tror givetvis helhjärtat på hockuspockus och sånt där.
Ja, jag vet. Men livet blir faktiskt mycket roligare då.

Och förresten kan man inte googla svar på allting.
Och är man nyfiken
VILL MAN SJÄLVKLART VETA ALLT


Och även om det bara skulle vara på låtsas så spelar det ingen roll.

För är man hypokondriker är det ivarjefall bra att gå och spå sig
och få veta att man iallafall inte kommer dö inom den närmsta tiden.

För jag tänker ju mig att hon skulle sett om jag skulle fått en släng av döden inom kort ;)
JA, JAG VILL GÄRNA TRO DET IVARJEFALL


om , , ,

M*

Have a nice day!

2011-11-09 / 15:08:42
URL: http://ILROMANISTA.SE

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida