Ärr i pannan, pärlugglor och jag.


Såg en pärluggla utanför stugan i Abisko förra helgen.
Den såg precis ut som en liten Furbee som jag fick en gång i julklapp
OCH DEN VAR SÅ SÖT SÅ DET VAR SVÅRT ATT INTE TA MED DEN HEM SEN



Jag vill ha en uggla. För det har Harry Potter. Och precis som Harry Potter
HAR JAG REDAN ETT ÄRR I PANNAN OCH BOR UNDER TRAPPEN

(och någonstans här tänker jag googla på om ärr stavas ärr, eller err,.)



Inatt blev jag utsedd till stans snyggaste hora, jag vet inte om det var en bra utmärkelse och jag känner
att jag hade BEHÖVT en pärluggla att ha med mig varje morgon på jobbet mellan 06.00 och 06.40
när jag desperat irrar omkring i korridoren själv och är så rädd att jag nästan dör.......


om , , , , , ,

© sarastille

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

2011-08-06 / 11:55:48
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida