Jag reste iväg för att få nånting gjort


Hästtemat forstätter.

Solen skiner och ser man någon med en kudde på krogen i Visby
FÅR MAN ABSOLUT INTE SKÄMTA OM DET

Tvätttiden är missad och delar av mig önskar att städtiden också ska glömmas bort.

Målartiden, glöm för guds skull inte målartiden.

Är glad att jag har ett intresse där det blir något av det.
Något man kan titta på sen. En tavla. En teckning. En vägg.

Man måste producera saker. Hela tiden.

Att t.ex titta på film utan att sammtidigt sticka, rita, måla eller tillverka något annat tycker jag är hemsk.
SLÖSERI MED TID!

Jag sitter hysteriskt ofta framför datorn kan jag erkänna.
Men jag har för det mesta något jag gör sammtidigt.

Fotboll t.ex. Visst kan det säkert vara roligt att bli bättre och bättre på det om man nu vill det.
Gör man ett mål och vinner en match är det säkert en fantastisk känsla. ALLDELES UNDERBAR

Men sen kan man inte hänga upp en match på väggen.
En match värmer inte dina händer om vintern.
En match kan du inte ge bort i present.
En match kan du inte sälja.


FOTBOLL ÄR MED ANDRA ORD HELT MENINGSLÖST ATT SPENDERA TID PÅ =)!

(Kaninhoppning å andra sidan är helt förståerligt att man vill ödsla tid på. Jamena, det är ju kul.=)
+ att det har med djur att göra. Djur är värda att slösa energi på.)




Amber

Thanks for letting me know, i am enjoying her music right now.

She is indeed very good, like all the other swedish artist i know.

big fan of Lykke Li and Palpitation :)

2011-01-30 / 14:30:26
URL: http://lets-just-call-it-art.blogspot.com

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida