Men jag har saknat din hand

har saknat din röst. ensamma dar har jag saknat ditt huvud mot mitt bröst.

Koppartryck. Hårdgrund. Syrabad, etsning och annat skoj.

 

Varje morgon när man cyklar till skolan får man kämpa för att inte bryta lårbenshalsen

och vill man hitta nyckelhålet om kvällarna måste man ha pannlampa.


om , , , , , ,

Matilda

Du gilar att fota och rita lika mycket som jag ser jag :D Fast jag måste ju erkänna att du ritar en hel del mycket bättre än mig x) ^^ jätte snygga bilder! :)

PS; Du får gärna gå in och kolla mailen lite oftare, har en massa frågor om Billy.. ;) // MVH Matilda!

2011-01-25 / 14:14:05
Malin

Jag som tycker det börjar bli ljusare på eftermiddagarna,kvällarna nu =)

skaffa en liten ficklampa som du kan ha på nyckelknippan ;)

2011-01-25 / 15:41:10
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Malin

SV: aaaaa då förstår jag att det är mörkt!!! Pannlampa nästa då kanske ;) finns ju sånna roliga som blinkar i olika färger ;) blir det extra kul att låsa upp dörren när du kommer hem!

2011-01-25 / 18:45:43
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida