Min dröm var redan du

04.49 och man kan anta att jag inte kan sova inatt igen.
Tillbaka i Visby och att banka huvudet i väggen går utmärkt även här!


Jag skulle vilja skylla sömnlösheten på något. På någon,

men som vanligt är det jag själv som är boven i dramat, så jag håller tyst.

 

Så fort jag somnar kommer jag ändå bara drömma diverse underliga drömmar

som går ut på att ni flyttar hem till mig eller jag flyttar hem till er.

Och tvärtom.

 

Igår var det så ljust ute så jag fick ont i ögonen när jag cyklade till skolan.

Polarnatt? Midvintermörker?

SNÄLLA VISBY INFÖRSKAFFA DET

Så somliga slipper kisa när dom går ut.

Laga mat går ypperligt bra mitt i natten och varje gång jag går ut har jag tre par sockar på varje fot.


När dagarna gick framåt, blev jag kvar nån annanstans.

Det stör mig något fruktansvärt än och jag väntar desperat på dagen det gått över.


Jag fryser likförbannat ändå och 7 soltimmar om dagen är inte okej så här tidigt på året.

om , , , , , ,

ida-mathilda

ART BY LISA LANS: Haha, dessa tuttar alltså :D Tror vi tjejer är mer galna i dom är vad männen är, haha! Om man vill gå upp i vikt så vill man ju gärna att tuttarna ska öka i storlek som också, men går man ner i vikt så vill man ju inte att brösten ska försvinna med kilona som rasar, svårt balans det där verkar det som, haha :D



KRAM FRÅN BALLONGPARADEN.BLOGG.SE

2011-01-15 / 13:10:34
URL: http://ballongparaden.blogg.se/
Art By Tina/Tina Axelsson

Förfärligt vackra återspeglingar av världen.

2011-01-15 / 15:14:50
URL: http://trueborn.blogg.se/
Julia

ALFAPET! Jag drömmer om alfapet, vilka ord jag kan skriva och hur jag ska få mest poäng! :)

2011-01-17 / 12:00:54
URL: http://lillatyra.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida