Gör ditt eget brickbord

 

Ville ha ett sånthär tjusigt brickbort från Rusta...Men jag tyckte 299kr, som det kostade då, var för dyrt.

Fast tja, nu kostar dom givetvis 149kr....

Anyway gjorde jag ett eget:


Med en bricka från 9liv Loppisen för 30kr och lite superfint ihopsnickrade ben.
(som ser helt snea ut på bilden....antagligen för att dom är det också). Ska räta till och måla dom..När jag känner för det.

Och sen lite gorgeous rådjur som jag hittade på Kupan för 10kr/st. Och ljuslyktor för 5kr/st.

Det är vår, jag bygger bo

OCH SNART HAR MIN 25KVM STUDENTLÄGENHET SVÄMMAT ÖVER MED GREJER

 


om , ,

Anonym

Duktigt!

2011-02-15 / 14:27:31
Matilda

Hejhej! Jo, nu när det börjar närma sig lov och grejer här, så skulle det vara bra och veta EXAKT när din kompis skulle upp till Mora och kunde skjutsa upp Billy hit! :)

För mig spelar det inte så stor roll, men man måste ju då ha en mötesplats eller så, så hon kan överlämnas, för jag kan nog inte ta mig till Mora...

//Matilda!

2011-02-15 / 15:29:28
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker ditt egna blev finare!

2011-02-21 / 19:18:38
URL: http://pyttis.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida