Du måste sänka dina krav eller vinna på trav

Och så ska man måla klar en teckning och börjar nästan gråta för att det inte blir prefekt

ALLTING BORDE BLI PERFEKT

jämt.

 

Annars är jag mest bitter över en annan grej.

MEN DET GÅR NOG ÖVER SNART


Alternativt att det blir värre. Mycket värre.

 

Men jag lär garanterat inte dö av det

och jag tackar tamvargen som håller mig sällskap.

 


om , ,

Lina

Jag tycker att det blir bra och det är vell det som är huvudsaken?

=)

2010-03-05 / 23:09:45
URL: http://itsonlymy.blogg.se/
Sara

Du ääääääääger på att rita/teckna, Förlåt för de många ä:en fast jag var tvungen för att visa hur bra du är!

2010-03-06 / 13:46:22
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Anonym

Nu slutar du upp med att vara så himla självkritisk!

Du är fantastiskt duktig och borde se att det du ritar blir helt magiskt.

Ingen ser dom där "felen" som du stör dig på, det är bara du som gör det.

Inse att du har talang och känn dig stolt över det.

Hejdå.

2010-03-10 / 15:40:55
Anonym

Nu slutar du upp med att vara så himla självkritisk!

Du är fantastiskt duktig och borde se att det du ritar blir helt magiskt.

Ingen ser dom där "felen" som du stör dig på, det är bara du som gör det.

Inse att du har talang och känn dig stolt över det.

Hejdå.

2010-03-10 / 15:48:04

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida