Visste ni att man kan kolla på Rederiet på YouTube?


Jag önskar att jag inte visste det.
Dålig upptäckt Lisa. DÅLIG!



Hur många avsnitt är Rederiet egentligen? En miljon?
Fast det är iofs bara bra att ha något att titta på i bakgrunden när man gör livsviktiga saker.



Varför springer inte haren omkring när man släpper henne lös? Hon borde göra det.
Passa på att röra sig.

Själv springer jag som en galning så fort jag får chansen. Borde göra det.



20 säsonger och 318 avsnitt tydligen.
Varje avsnitt är delat i 4-5 delar. Det blir ganska många klipp.
Sa jag att det var en dålig upptäckt? Mitt youtube laddar segt.


Minns när man var jätte liten och funderade över varför alla ens kompisar ritade så fult.
Ja, jag minns klart och tydligt att jag gjorde det. Redan i unga år hade jag storhetsvansinne.
REDAN DÅ!


Tittar man alla avsnitt på raken skulle det ta sisådär 9-10 dygn tror jag,
förutsatt att youtube hade laddat snabbt alltså, vilket det inte gör.


För lite snö på vägarna, kompisar som ritar fult och ett Youtube som laddar segt.
Inte är det ett lätt liv man lever inte.
INTE LÄTT ALLS


om , , ,

r o c k z

SV; Gört! Fast måla är skitsvårt. :( är inte bra på färger!

2010-03-25 / 14:00:45
URL: http://rockzie.blogg.se/
[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

SJUKT duktig på att teckna! :)



WOW!

2010-03-30 / 09:59:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida