Vanliga frågor

Eftersom jag får likadana frågor varje dag svarar jag på några av dom här:




Hur gammal är du?
Är 22år (88-05-31)


Vilka pennor använder du? Var köper du dom ifrån?
Här och finns information om material.
Här om tuschpennorna (promarkers).
Här om pappret jag använder till mina promarkers.


Var har du lärt dig rita? Går du någon kurs?
Skulle säga att jag lärt mig måla/rita porträtt själv. Fast sen har jag en pappa som är fd. bildlärare,
så jag har bra gener och jämt haft tillgång till bra material ;)

Har även just gått klart E-konstskolan Prismas konstgrundkurs.


Tar du emot porträttbeställningar?
Ja, det gör jag. Dock inte gratis.

(Ett promarkerporträtt i A4 stolek kostar exempelvis 300kr)
För mer info maila: [email protected]


Hur lång tid tar det innan jag får porträttet?
Allt från några dagar till några veckor.


Någon som har någon annan fråga?
FRÅGA PÅ!


om , ,

emma

vad duktig du är :O

2010-06-26 / 21:30:31
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/
Malin

Tack snälla! :-)



Intressant det där med "var" man lärt sig rita.. eller "hur"... går det inte till på samma sätt för de flesta? massor med timmar hemma vid skrivbordet. typ. man kan väl ha olika förutsättningar förstås. men. ja. vet inte vart jag vill komma riktigt.

2010-06-27 / 00:04:05
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Julia

Du är sjukt duktig på att rita! :D Teckningen längst till vänster ser ju så verklig ut! :D

2010-06-27 / 19:39:10
URL: http://endagiapril.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida