Jag sällar mig till hjältarna som gör och inte tycker

 

 

Om jag lägger mig nu,

somnar jag om en timme

OCH STIGER UPP KLOCKAN 10

Eller hur?

 

 


om ,

Erik Hedin

Hej Lisa, du hade varit inne på min sida och kommenterat. Roligt att du tyckte om mina hundporträtt och måste säga att jag bara älskar dina teckningar ditt sätt att skriva i din blogg! Förutom att du är en fantastisk tecknare i din unga ålder har du ett sånt personligt och öppet sätt att skriva! Hoppas du satsar fullt på konsten, kan tipsa dig om Beckmans, den skola jag gått och tror skulle vara perfekt för dig. Är du självlärd eller har du gått någon konstskola? Jag önskar dig all lycka!!!!! Kram, Erik

2010-01-07 / 09:48:06
URL: http://www.erikhedin.se
Sara

Nu har jag suttit fast i din blogg under en lång tid, har läst massor, tittat på all din vackra konst och blir imponerad!

Keep it up!

Kram S

2010-01-19 / 13:45:49
URL: http://dizela.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida