Det finns ett ord för vad jag lider av

MEN JAG HAR GLÖMT DET NU


5 januari och jag blev moster igen.
5 januari och jag fick tillbaka mina bortsupna skor.
5 JANUARI OCH HANNA JOHANSSON HADE NAMNSDAG

precis som alla andra 47351 personer som bär samma förnamn.





Systers-son-2.0 ska uppenbarligen heta Charlie
och tänk vad lycklig man känner sig när man för en gångs skull har rent och borstat hår.





Jag dricker cola och äter popcorn
OCH ÄR DET BARA JAG
som tror att jag ska kvävas och dö varje gång skalet fastnar på tungan?


ÄR DET BARA JAG
tror att jag ska dö, varenda gång jag får ett skrapsår på armbågen?



CHARLIE!

Namnsdag 1 mars
OCH SOMLIGA HAR ANTAGLIGEN KOLLAT FÖR MYCKET PÅ 2 AND A HALF MEN




Dom flesta skrapsåren på armbågar är i och för sig bara just skrapsår
MEN JAG TROR  ATT VISSA SKULLE KUNNA VARA BLODPROPPAR



Och om vissa skulle kunna vara blodproppar
SKULLE DOM NATURLIGTVIS KUNNA VARA JUST MINA


Som sedan ska lossna och sätta sig i hjärtat, lungorna eller hjärnan
OM JAG ENS HAR NÅGON HJÄRNA







Borstat hår har jag ungefär lika ofta som jag har ägglossning

OCH ÄGGLOSSNING HAR JAG UNGEFÄR LIKA OFTA SOM JAG HAR TIGHTA JEANS





Idag har jag både  borstat hår
och tighta jeans.



om , , , , , ,

Rebecka

och Nima kallar mig kokko?

2010-01-06 / 14:45:13
URL: http://rebeckanyberg.blogg.se/
Mika

Hmm... jag vet inte vad det kallas... konstnärlig kanske?

Hundarna ser i alla fall mätta ut... är det på kaniner? ;)

Grattis till mosterskapetX2... jag önskar att jag också fick bli moster eller faster någon gång... så jag också kunde hålla en illaluktande skrikigt barn och lämna över det med orden:

-Det är din...



/Mika

2010-01-06 / 19:53:51
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Tack så mycket! :D



Ha det bra!

Kram /Johanna

2010-01-06 / 22:46:52
URL: http://www.johannajagendal.se

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida