Somna inte osams med dig själv



23 januari och här hade jag kunnat skriva ett bittert inlägg
Om blommor jag aldrig fick. OCH ALDRIG KOMMER FÅ



Om hur olika människor är.
Om hur man prioriterar olika saker och gillar helt skllda grejer.



Om hur man inte ska förvänta sig att att få en limousin
NÄR MAN KÖPT EN GAMMAL VOLVO

Samt tvärtom.



Ett inlägg om att man inte kan få människor att ändra på sig
LIKA LITE SOM DOM KAN FÅ EN SJÄLV ATT ÄNDRA PÅ SIG



Om otillräcklighet. Utebliven romantik. Och besvikelse.
Och om hur dålig jag är på att stava och detdär med särskrivning.


Men det är en bra dag idag och skrivbordet är äntligen rent.





(och egentligen vill jag inte ens ha blommor eller choklad. Jag vill ha en bukett med promarkers.
Det hade varit fint. Jävligt fint.)




om , , , , ,


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida