Grubbel läker inga sår



Varför strå det sjukvårdsrådgivningen på en av mina flikar på Mozilla?


Halsfluss är temat idag.


Jag har naturligtvis inte halsfluss på riktigt, men att förklara ont i halsen, som en vanlig förkylning
KÄNNS SOM EN PÅ TOK FÖR ENKEL FÖRKLARING ENLIGT HYPOKONDRIKER-KVINNAN I MIG


(Umeå -08)

 


Halsont skulle även kunna vara en av symptomerna på en ytterst ovanlig förgiftningssjukdom
som drabbar sisådär en av hundratusen personer

OCH DEN PERSONEN ÄR SÅKLAR JAG
såklart.




Lite så tänker jag.

Hudcancer på handen idag,
blodpropp i benet igår.





om , , , , ,

Rebecka

du låter ju som Nima... ojojoj..

-JAG HAR CANCER I HJÄRNAN, ÄLSKLING!!



- men gubben du har ju som redan testat dig för cancer i hjärnan



-ja just de

2010-02-08 / 12:55:15
URL: http://rebeckanyberg.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida