Men att jag svek mig själv

Det gör ondast än idag


Akryl och jag kan inte blanda färg.

FAST JAG LÄR NOG MIG

 

Det borde gå snabbt. Sånt brukar gå snabbt.

 

 

Har inge batterier i kameran

STORT PROBLEM

 

 

Är det något jag använder flitigt när jag målar

SÅ ÄR DET KAMERAN

 

Kamera och en spegel. Det är mina vapen.'

 

Fota målning, in i datorn. Jämför med bilden i datorn.

Vänd dom åt höger, åt vänser, upp och ner

OCH SÅDÄR HÅLLER JAG PÅ HUR MYCKET SOM HELST

 

Blir en miljon bilder på varje verk.

 

Och så målar jag uppochner. Och har en spegel som jag kollar  på bilden i.

ofta ofta ofta.

 

 

Ja, jag gillar speglar jag.

 

Vill gärna kunna se mig själv dygnet runt också

HERREGUD MAN VILL JU INTE TAPPA ÖGONKONTAKTEN LIKSOM

 

 

Idioti kan man kalla sånt.

Men jag väljer gilla det.

 

 

Och så länge man kan kolla sig själv i ögonen är allt okej.

 


om , , , ,

LYDIA

sv: Balett är helt underbart! Jag glömmer bort alla mina dåliga stunder då jag är i balettsalen, helt amazing är det! Kärlek <3<3 x]hahaha

2010-02-24 / 19:02:11
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
LYDIA

sv: Balett är helt underbart! Jag glömmer bort alla mina dåliga stunder då jag är i balettsalen, helt amazing är det! Kärlek <3<3 x]hahaha

2010-02-24 / 19:02:21
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida