Jag svarar på ett språk jag inte kan

 

OCH KOMMER UNDAN MED EN VARNING

 

 

 

Känner mig stressad och det känns som om jag glömt något.

MEN VAD?

 

 

 

Oinlämnade uppgifter, räkningar, anmälningar?

vadvadvad?

 

 

Sladden till strykjärnet, plattan på spisen

NÅN SLAGS OBOTLIG SJUKDOM?

 

 

 

Eller är det bara det faktum att jag insåg att jag snart fyller 22

OCH FORTFARANDE INTE HAR NÅGOT KÖRKORT?

 


 

Det är inte nu smällen kommer va?

KRASCHEN, CHOCKEN, PANIKEN

 

Hoppas verkligen inte,

och tror inte.

 

 


För jag fyller 22 va?

Eller är det 21? Eller 23?

 

 

Det känns som jag fyller 16

OCH ÄR SNYGG SJUTTON

 

 


Och när jag pratar kommer det ungefär lika många ord från mig,
som från en tvååring.


Men är man norrlänning så ska man väl vara så.
Antar jag.


om , , , ,

emina -konst & kreativitet-

Hur komemr det sig att du skriver så speciellt. Har inte riktigt tänk att fråga p åvad det förut.

SV: tack!

2010-02-17 / 09:42:16
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Malin

När fyller du? =)

SV: Inte så snor dyra, dyra är dom men jag skulle köpt dom om inte den flipflopsflärpen va där, GAAH! =) Sen hade jag varit luspank resten av månaden efteråt också, men det är väl prioriteringsfråga det där =)

2010-02-17 / 19:11:45
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida