Tävla hos Avanna

 

www.avanna.blogg.se. kan man just nu tävla om ett urtjusigt Today I’m wearing linne genom att göra en "önskeoutfit och länka till Anna.

 

SÅ HÄR ÄR MIN!

Mina tjusiga dojor och pappas gamla jeans

SOM JAG TILL MIN STORA FÖRTVIVLAN TAPPAT BORT

 

Hur man nu kan tappa bort ett par jeans.

(om någon vet var dom är, hör av er!!)

 

Är väldigt ledsen över att dom är borta, tror nästan dom är dom finaste byxorna jag äger.

Sköna, snygga, skitcoola

+ ATT MAN FÅR PLAST MED DUBBLA LÅNGKARLSONGER OCH MJUKISBYXOR UNDER DOM

 

För bor man i Kiruna som jag gör, måste man nämligen ha dubbla långkarlsonger och mjukisbyxor under byxorna.
(tror nästan att man måste ha ett Today I'm wearing linne också?)


www.avanna.blogg.se

 

Tävlingen avslutas idag klockan 21.00




om , , , ,

Linnéa ♥Princessbling♥

Hoppas att du vinner sötnosen.

Tack så jättemycket för teckningen ännu en gång <3333333333333333333333333333

2009-09-20 / 10:50:00
URL: http://princessbling.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida