Jag vill förändra nån av oss


MEN JAG VET INTE HUR MAN GÖR

 

 

Om man tänker efter vet jag antagligen ingenting över huvudtaget.

 

 

Jag, armen och Kiruna Lasarett imorgon.

 

Misstänker dock att alla problemen sitter mest i skallen som vanligt.

 

H-y-p-o-k-o-n-d-r-i stavas det

 

Jamena, om man ständigt känner efter och tror att man ska dö

är det inte konstigt att man stressar upp sig

och spänner sig tills man får ont här och där.

 

 

Fast å andra sidan är ju faktiskt "rädsla och ångest" två av symtomerna på hjärtinfarkt...

 

 


om , , , , ,

emelie

addade dig på msn nu :)

säger adressen där!

2009-11-11 / 17:24:53
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

lilla gumman kram



massa kram!

2009-11-11 / 22:50:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Ture

Spring till närmaste hälsokostbutik och köp ett paket B-vitamin och nån burk omega3 och nåt paket grönt té, så ska du se att du blir friskare :)

2009-11-12 / 12:48:02

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida