Betnér, AH1N1, Beach09 och jag

Betner när han var i Kiruna förra veckan.

haha


 

Hade jag varit tät hade jag naturligtvis gått och kollat på honom.

MEN NU ÄR JAG VISST INTE DET

 

Så det blev varken Betnér eller Winnerbäck i år.

men i mitt nästa liv kanske.

 

 

 

Började träna i förrgår. Inför Beach 09

SOM JAG SKA LIGGA PÅ OM 7 DAGAR

 

Sätter man igång en vecka innan....borde man väl hinna komma i form,

tycker man.

 

 

 

Var och tog en kölapp till vaccinet idag också...men nää...det blev inge Ah1n1 i min arm inte.

Inte det att jag är sprut rädd (vilket jag iofs är), man ja...de är något lurt med hela grejen.

 

 

 

Tvivlar på att det är bra att spruta in gud-vet-vad i kroppen.

 

 

 

Blir jag sjuk, så blir jag sjuk.
Så är det.

 


.......om , , ,


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida