Fotbollsfru





Man hade ju alltid någon slags dröm om hur den perfekta mannen skulle vara.
drömprinsen

De två grejer han skulle kunna var ju såklart:
Spela guitarr
OCH SPELA FOTBOLL


Att ha en pojkvän som gjorde det var som drömmen.

Manligt som fan inbillande man att det var.
HELT FANTASTISKT

underbart & facinerande.


Ända tills man tillslut blev tillsammans med en fotbollsspelare...


De är fotbolls träningar,
Hemma matcher.
Borta matcher
Matcher på tv.
Fotbollsspel i datorn.
FOTBOLLS SPEL I PS2

Och fotbolls prat
fotbolls prat, fotbollsprat

SOM MAN INTE ALLS BEGRIPER
än mindre bryr sig om


Att ha en pojkvän som spelar fotboll är inte underbart
SPECIELLT INTE NÄR MAN SJÄLV HATAR SPORT

(om det inte har med djur att göra dvs.)


Idag har jag kollat fotboll på lombia för första gången
OCH DOM FÖRLORADE NATURLIGTVIS



Förstår mig inte alls på den där sporten.
Springa efter en läderboll som en annan kattunge.
Roligt?





Nää, tacka vet jag kaninhoppning.
de är grejer det.



(foto: Sara Marklund)

Det är gulligt
Trivsamt
Roligt
Spännande
OCH FRAMFÖRALLT DÖKONSTIGT

underbart.





I mitt nästa liv tänker jag fokusera på att hitta nån som kan spela guitarr istället.



Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-05-21 / 23:59:05
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Hollywood Diamond

HAHAHA omg vikket roligt inlägg :D <3

2009-05-22 / 01:04:04
URL: http://hollywooddiamond.blogg.se/
Kan Dee Drawings

Tusen tack! Du gör mig jätteglad! :)

2009-05-22 / 01:25:21
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida