Knådgummi, blyertspennor och jag

Idag har jag ritat.
Min 1000kr beställning kom idag nämligen
FÖR ÄR MAN MATERIALIST MÅSTE MAN HA GREJER
innan man ger sig på nått sånt.
5st A4 block.
5st A3 block
En ask pennor
Tre kolpennor
Ett set stompfer
Ett vanligt sudd
och ett knådgummi


KNÅDGUMMI!
Jag har aldrig i mitt liv ägt ett knådgummi

UPPENBARLIGEN VAR DET JU RÄTT BRA

Eller bra och bra,
Själva teckningen är ju skitful .

Och nu kan jag ju inte skylla på att jag har dåliga grejer heller.

Men när jag väl har ritat upp alla 10 block
DE VILL SÄGA CA 300 TECKNINGAR SENARE

Borde jag vara rågrym.

Fyfan alltså
VILKEN TALANG JAG KOMMER BLI
helt sjukt



Själva ordet 'knådgummi' låter väl förresten inte alls som någonting
 som har med sudd och blyertshantverk att göra




Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , och

JJs portrait - Portraits and drawings by Johanna

Svar: Hehe, lovar att berätta så fort allt är klart! :D



Men shit! Du ska veta hur mycket inspiration du ger mig! Vilka fantastiska målningar och teckningar du gör! Gah! Shit! Den blyerts-teckningen ovanför är ju helt jäkla fantastisk!!



Vart köpte du alla konstnärprylar någonstans? Funderar också på att köpa lite nytt :D



Kramar!! /Johanna

2009-05-30 / 11:54:11
URL: http://jjsportrait.blogg.se/
Lindsey

Jag tyckte teckningen var fin :)

2009-05-30 / 16:31:23
URL: http://liindseey.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida