100 dagar utan heder

Jag-har-inget-liv.


Ditt namn? Lisa Sofia Lans
Födelseår? 1988
Hur Lång är du? 170cm, lång och ståtlig
Dina första tankar när du vaknar? Tänker oftast att jag är kissnödig
Vart befinner du dig just nu? I Ann-Marie och Runes kök
Biter du på naglarna? Hellre dör jag!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta
Har du några husdjur? Tio st
Är du singel? Sist jag kolla var jag inte det
Vem är snyggast? Jag?
Vem vet mest om dig? Jag
Vad vill du ha just nu? Något ätbart
Ditt mål i livet? Att förstöra för andra människor så mycket som det bara går
Rädd för? Vad är jag inte rädd för?
Hur gammal är den äldsta person du kysst?
Kanske 27 nu? Donno
McDonalds eller Burgerking?
Inget helst.
Sjunger du? När ingen hör...
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? Jag ska

Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland
Din hårfärg? Ljullene svall
Skor du hade på dig idag? Vita smutsiga
Kläder du har på dig? ..
Favoritårstid? Höst...sommar..vår och vinter
Favoritmat och dryck? Köttbullar och kaffe
Hur svarar du i telefonen hemma? "LANS"
Hur svarar du i mobilen? HALLÅ?!
Sov du ensam inatt? Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig? "Gonatt" ?
Druckit idag? Kaffe
Vad är det för väder hos dig nu? Nattväder
Godaste glassorten? Vanilj?
Drömmer du mardrömmar? Det gör jag
Favoritklädsel? Naken
Favoritgodis? Äter inte godis
Hur många kuddar sover du med? Beror på vars jag sover.
Längtar du mest efter just nu? Något ätbart
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Akvarellfärg
Saknar du någon just nu? Nää
Snus eller cigaretter? Inget.
Knark? Hellre det
Vill du ha barn? Ser det som min plikt att föra mina fantastiska gener vidare.
Längtar du till din nästa födelsedag? Lite
Är du blyg? Jag är folkskygg
Tycker du att du har fin dialekt? Allt med mig är fint.
Tycker du om fester? Ibland. Med rätt personer.
Tycker folk du är snygg? Gör dom inte det har dom antagligen dålig smak.
Har du använt någon hårprodukt idag?
Faktiskt har jag det.
Vad har du för planer till helgen? Städa och dö i en flygkrasch.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Tycker dom borde bomma igen.
En bra film? Donnie Darko
Vem får en kram? Våffla?
Vem får en puss? Våffla?
Sprit, cider, vin eller öl? Är man full så går allt ner.
Hund, råtta eller katt? Hund

Emma Damm

åh tack så hjärtligt! :-) Ha en underbar helg hörredu :-)

2009-05-15 / 18:03:24
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Ida

knäppo! å duuu, nu har jag missat nått. är du inte singel längre? :D

2009-05-15 / 18:21:53
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida