I’ve never cared


 too much about honesty



Har varit vaken i 27 h nu.
SOMLIGA GICK ALDRIG OCH LA SIG IGÅR


Ska man vända tillbaka dygnet
ÄR VAKA DET ÄNDA RÄTTA


Har inte kunnar somna på flera dagar.
Tror jag tänker för mycket.
Tror jag håller på att bli tokig.





Hur som helst är det alltid kanonfint väder när jag vakar
eller är vaken mellan 07.00 och 11.30 över huvudtaget

De kan man ju spekulera i ,..



Vet inte om det är för att JUST JAG är vaken...
ELLER för att jag aldrig orkar vara vaken den tiden om det är dåligt väder..


Har varit vaken hela dagen idag iallafall....
Medans andra inte alls ville komma ut,...


" Typ om man gömmer sig kanske man slipper"






trött, trött, trött, trött,...



Kan Dee Drawings

Åh vilka söta ninisar! Vill meeed <3

2009-03-04 / 19:30:52
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida