Beck, te, jag...


OCH EN MASSA FÄRG



Skitsvårt att måla med oljefärg
jämfört med akryl
OCH SVARTVITT

jajaja,
ÖVNING GER FÄRDIGHET
antar jag.



Jag vill ha en Belgisk Hare.
HAR TRÅNAT EFTER EN SÅN SEN URMINNES TIDER!

Fast jag vet inte hur pass mkt lyckligare man blir av att skaffa en?




Jeanette aka Nettan

bra början och ja jag håller med dig oljefärg är så svårt eftersom jag har aldrig tålamodet att vänta tills dt trokar, därför håller jag mig till akryl :)



men jäkligt bra gjort!

2009-03-03 / 19:34:21
URL: http://jeanettesart.blogg.se/
Andrea Femerstrand

Hej påre! :)

Måste bara säga att jag gillar verkligen din blogg. Du skriver så underhållande och ditt målande inspirerar! Höll med om att oljemåleri är krångligt i början, det är inte riktigt samma teknik som akvarell eller akryl. Men fortsätt öva så ser du att du blir vän med dem oxå!



//Andrea

2010-01-24 / 11:23:18
URL: http://noukah.blogspot.com

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida