Nåra penslar, ett staffli

Å AKVARELL!


Ähh, nu ger jag upp.....akvarelluppg. till dendär jäkla internetbaserade akvarell/teckningskursen jag går
(va gör man inte för å få studiemedel!)




Såhär går det till när man hämtar paket i Kiruna,...



Och om någon ringer och frågar vad man gör
och man säger
ATT MAN SITTER PÅ GOLVET OCH SKRUVAR IHOP KANINHINDER

Och man nått slags svar att man vid 21års ålder BÖR kommit ur "kanin-fasen"
VET MAN INTE VA MAN SKA SÄGA



Att folk håller på och fjantar med hästar och hundar hela livet
ÄR HELT OKEJ


Men har man en kanin när man överstigit 15årsgränsen är man tydligen
HELT DUM I SKALLEN!

(fast jag är dum i skallen hur som helst....så kan lika gärna ha en hel hög med kaniner)



Working on it.......
Första gången i mitt liiv jag målar nått med FLERA människor...
och andra gången i mitt liv jag målar nått seriöst med oljefärg.

MEN DET BLIR NOG BRA TILLSLUT



Imorgon är det onsdag,
och jag börjar mitt nya liv igen.




hannaanan

Hörrudu.

Den där snygge mannen är bara min.

Du kan få se men faaan inte röra!

2009-03-11 / 17:52:23
Emma Damm

sv: Tack! Och ja visst är det snygg, och man syns ju ;-) Fin målning btw!

2009-03-12 / 12:16:38
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida