Min ungdom kommer aldrig igen



Idag har vi investerat i ett läderkoppel!


Liksom, skaffar jag ett nu
BEHÖVER JAG INTE GÖRA DET SEN NÄÄR JAG KÖPER EN HUND

(min bordercollieshetlandssheepdogdobermannaussiepinsherellervaddetnublir)


Nu ska vi investera i nya akvarellblock från Zinkvit....



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Anna

hej Lisa.. var inne på vovve.se i galleriet för att försöka inspireras och få en nystart med måleriet... såg dina porträtt där och blev jätteimponerad, du har tallang =) därför blev jag åxå tvungen att leta upp din blogg för att säga det, å hittade mer fina bilder här... nu ska jag sätta mig med penseln i högsta hugg och försöka få min kreativitet att flöda fritt, tack för inspirationen ... vh / A

2009-06-09 / 22:28:11
URL: http://www.camabaros.com

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida