Cause you're so far away from me



Bytt ut Vivungi till Kieksis
MED MELLANLANDNING I LULEÅ IGÅR

50mils bilåkning för att shoppa
VAD GÖR MAN INTE FÖR LITE KLÄDER
8 kompostgaller
och ett överfallsalarm

dock hann jag inte med min favoritaffär granngården
typiskt.





(men hä ä ju som tur att man är snygg iaf!)



Shoppade lös på pajala marknad idag.
sockar, "foppa"tofflor, sockar, varma chips, sockar, "foppa"tofflor, sockar, hundgodis. sockar.


Nu ska jag fortsätta rita och gråta en skvätt
över att jag varken har man eller hund att sova med.






Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

hanna

du har ju inte mej att sova med heller? :b haha



och det var tamefan mycket sockor på den där handlingslistan..

2009-07-06 / 15:58:44
URL: http://hannaaj.blogg.se/
SEX AND THE CITTY

Svar: Självklart! Bara jätteroligt ju :)

2009-07-06 / 19:45:38
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
hemlig beundrare

söt som socker :)

2009-07-16 / 04:27:36

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida