Jag vill....



  • Ha thaimat.
Måhända borde man gifta sig med en thailändare
ALTERNATIVT FLYTTA IN TILL REBECKA




  • Rida
Men desvärre har jag ingen häst instoppat i garaget,
sådär som man borde ha.
Så får nöja mig med att börja på en islandshäst målning,..


  • Ha en dobermann
Jaa, jag vet att skillnaden mellan, jag-har-aldrig-ägt-en-egen-hund
och jag-ska-köpa-en-dobermann
ÄR STORT

(åtminstonde bör de vara det)

                             + att dom äter människor och allt sånt där.

Men en vacker dag....

( och att mina grannar sen verkar ha nånslags dobermannkennel gör knappast saken bättre..)




 om , , , ,

Bekka

Haha han bor inte här nå mer :)

2009-07-24 / 22:51:13
Bekka

Oj! jag trodde du menamig :*) läste vist inte ordentligt..

2009-07-26 / 17:16:25

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida