Gott nytt år till all er sorg

OCH ERA SÅR!!!!



Sova måste vara det mest överskattade som finns.

3 timmar sömn räcker ju,,,,,varannan dag...typ!

Istället kan man ju sitta här......snoka......vara avundsjuk (lr hetet de svartsjuk?)
OCH SPEKULERA ???




Fick mig ett gott skratt inatt.
Så jag är nöjd =) !
hahahaha

Känns ju liksom skönt att jag inte är den som är lägs av alla här på jorden!
Inte konstigt att ja får skämmas.! haha


Riktigt underhållande var dedär å höra ju, vad jag gillar dig!

DU FÅR MIG ATT KÄNNA MIG LITE MINDRE DESPERAT
lite snyggare.

och lite mer som en normal människa
HUR TUSAN NU EN SÅN KÄNNER SIG





Trots allt äre ju ändå bättre att skratta än å gråta,
ELLER HUUUUUR


Och nånstans HÄR borde jag ju dra upp en läcker bild på mig och min home-made-nyårsklänning
FÖR DETTA ÄR JU TROTS ALLT EN MODE BLOGG!!


Men vette tusan var mina telefoner tog vägen?


Så jag tar de en annan gång,
I ETT ANNAT LIV !!




.
Antar väl att det är jag som ligger i fosterställning imorrn !
eller nåt i den stilen


Au revoir


S a r a

God fortsättning :)

2009-01-01 / 14:17:14
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida