Inte bra


MEN HELT OKEY



Det finns bara en karl som får mig vilja aldrig mer ha sex.
OLIVER OLIVER OLIVER


Barnvakt sen klockan 09.00
och som vanligt ser jag skaffa-aldrig-barn varningstexter rulla förbi framför ögonen.



Och om jag möjligen ska ha sex igen.

Vill jag minst ha pressat i mig en tablettkarta p-piller OM DAGEN
Ett halvår innan

Och några lådor akut-p-piller dagen efter...

+att dubbla kondomer ska användas.
OCH KARLN GIVETVIS VARA STERIL OCKSÅ


DÅ kan jag överväga att ha sex igen.
MÖJLIGEN



Folk som frivilligt skaffar har antagligen aldrig varit barnvakt innan.





Nu sover han och på söndag fyller han 1år.

Jag undrar om jag får någonslags 1årsmosersjubileumspresent då?




Igår hade somliga av oss tillräckligt mycket fritid att vi hann fixa naglarna
samt göra frans manikyr med små blommor på, på sina naglar.

 DE GÄLLER JU ATT SPENDERA TIDEN RÄTT





Nä nu vaknade ungen.
tusan också



hanna

får helt enkelt ladda ner eller något då ;b skit också!

2009-01-15 / 19:35:18
URL: http://hannaaj.blogg.se/
Ida

haha! barn är det bästa ju! eller ja.. nästan iaf! sex och närhet kanske är lite bättre men barn kommer inte långt efter. ;)

2009-01-16 / 00:11:31
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida